Mac (10000 programs)
Voor: Unieke 160×90 resolutie. Klassieke Metroidvania gameplay. Aanpassingsopties. Gratis demo beschikbaar.
Tegen: Nog in ontwikkeling.
Voor: Realistische 3D-graphics en soepele gameplay. Nuttige tutorial en strategische functies. Dagelijkse bonussen en sociale interactie.
Tegen: De voortgang vertraagt zonder in-app aankopen.
Voor: Diepe schip aanpassing en lading opties. Dynamische realtime gevechten die vaardigheid belonen. Vlotte overgang tussen RTS planning en actie.
Tegen: Leercurve van het controleschema.
Voor: Innovatieve artefact-gebaseerde mechanische evolutie. Krachtig emotioneel verhaal zonder dialoog. Zeven verschillende werelden met unieke thema's.
Tegen: Geen multiplayer of hintsysteem.
Voor: Unieke fusie van deck-building en schaakmechanica. Eenvoudig te leren maar strategisch diep. 53 kaarten met diverse bewegings- en combo-opties.
Tegen: Vroege borden voelen simplistisch.
Voor: diepe tactische kaartgevechten met roosterpositionering. drie verschillende paladins met unieke speelstijlen. vertakkend verhaal met meerdere eindes.
Tegen: beperkte kaartpool.
Voor: Unieke terugslag-gebaseerde bewegingspuzzels. Geestige, filosofische dialoog met Gulliver. Drie gevarieerde gebieden met oplopende uitdagingen.
Tegen: Steile leercurve.
Voor: Authentieke astronomiegegevens voor meeslepende realisme. Diepe integratie van de mechanica van de Drake-vergelijking. Dynamische stargate constructie voor snelle verkenning.
Tegen: Steile leercurve voor wetenschappelijke mechanica. Hulpbron slijpen kan repetitief aanvoelen. Beperkte narratieve begeleiding in het begin.
Voor: Snelle, vermakelijke avontuur van een uur. Charmante humor met Italiaanse culturele flair. Toegankelijke puzzels die creativiteit belonen.
Tegen: Beperkte puzzeld diversiteit. Lineaire progressie.
Voor: Eenvoudige en snelle arena-gevechten. Gemakkelijk te leren beweging en richten. Wapenvariëteit.
Tegen: Geen online matchmaking. Geen single-player modus.
Voor: Uitgebreide, procedureel gegenereerde wereld. Diepe vaardigheidsgebaseerde voortgangssysteem. Door spelers gebouwde nederzettingen en rijken. Sterke nadruk op sociale samenwerking.
Tegen: Serverinstabiliteit en vertraging. Houterige point-and-click beweging. Verouderde gebruikersinterface en ontbrekende QoL-functies. Beperkte toegankelijkheid in de vroege toegangsfase.
Voor: Auto-battler met strategische diepte. Proceduraal gegenereerde kerkers. Diepe eenheid synergie. Loot- en perkensysteem. Real-time gevecht.
Tegen: Gebrek aan directe gevechtscontrole. Potentieel voor herhalende lus. Niche 8-bit kunststijl.
Voor: Atmosferische lo-fi visuals en geluid. Betrokken vrachtwagen upgrade systeem. Unieke mix van verkenning en toren verdediging. Meditatieve en doordachte toon.
Tegen: Lichte en eenvoudige gevechtsmechanica. Minimale narratieve richting.