Rollenspellen (1919 programs)
Voor: Biedt dobbelspel aan. Heeft een verscheidenheid aan heldenklassen.
Tegen: Beperkte inhoud.
Voor: Betrokken en innovatieve verhaallijn. Uitgebreide karakteraanpassing met meer dan 4.500 spelers. Competitieve online toernooien. Adembenemende 3D-graphics in anime-stijl.
Tegen: Steile leercurve.
Voor: Diepe deckbuilding met meer dan 500 kaarten. Tactische rastergebaseerde gevechten voegen strategie toe. Sterke verhaalgedreven campagne modus. Hoge replaywaarde met roguelite-elementen.
Tegen: Geen online PvP-modus. Leercurve kan nieuwkomers overweldigen.
Voor: Voegt vijf nieuwe speelbare eenheden toe. Bevat 16 extra missies. Twee nieuwe assistent bemanningsleden.
Tegen: Saaie animaties. Sommige eenheden voelen incompleet of onderontwikkeld aan.
Voor: 50 uur gameplay. Een uitgestrekte wereld om te verkennen. Vastgoedbeheer functie.
Tegen: Vraagt veel lezen om het verhaal te begrijpen.
Voor: Verse en unieke programmeermechaniek. Robuust scheepsbouwsysteem. Twee gameplay-methoden. Multiplayer gameplay.
Tegen: Steile leercurve.
Voor: Unieke tijdgebonden gameplaymechaniek. Diverse klassen en vaardigheidsbomen. Stadsbouw elementen.
Tegen: Spelbalansproblemen.
Voor: 20+ uur diep rollenspel gameplay. Verhalend rijk. 12-bits wereld. Mini-games. Thema soundtrack.
Tegen: Systemen-zware mechanics potentieel intimiderend voor casual spelers. Controller sterk aanbevolen.
Voor: Beheer verschillende helden tegelijk. Verschillende regio's om te verkennen. Dungeons om in te duiken.
Tegen: Het beheren van helden kan overweldigend zijn. Oude school graphics zijn misschien niet aantrekkelijk voor sommige spelers.
Voor: Keuzes zijn belangrijk. 20 rondes. Vijf vijandtypen. Vier moeilijkheidsniveaus.
Tegen: Mislukking wist vooruitgang uit. Herhalende rondes. Tijdelijke voortgang.
Voor: Diepe tactische strijd met interactieve omgevingen. Open-world verkenning en sterke voortgangssystemen. Hoge herspeelbaarheid met procedurele elementen en editors.
Tegen: Complexiteit kan ontmoedigend zijn voor nieuwe spelers.
Voor: Opzettelijke, beurt-gebaseerde gevechten zonder willekeurige ontmoetingen. Nostalgische pixelkunst en retro-stijl visuals. Chiptune soundtrack. Epische baasgevechten tegen iconische demonen.
Tegen: Uitsluitend een solo-avontuur, zonder partijbeheer. Afhankelijkheid van door AI gegenereerde inhoud voor sommige activa.
Voor: Geluk-gebaseerde gameplay. Keuzes zijn belangrijk. Steampunk wereld.
Tegen: Geen stemacteurs. Gebrek aan karakterdimensies.
Voor: Niet-lineaire voortgang. Intrigerende vaardigheden om te trainen. Bazen met uitdagende mechanics. Zeldzame items om te verzamelen.
Tegen: Zeer grindy. Langzame vooruitgang.
Voor: Hoge resolutie texturen. Moderne gebruikersinterface. Bevat alle uitbreidingen. Diepgaand voortgangssysteem.
Tegen: Karaktermodellen zien er oud en verouderd uit. Animaties zijn houterig.
Voor: Diepe mechanica. Hoge herspeelbaarheid. Flexibel deck-bouwen.
Tegen: Onverbiddelijke moeilijkheid. Presentatie voelt tekortschietend.
Voor: Duidelijke en gemakkelijk te volgen voortgang. Bekende zwaardvecht en op beurten gebaseerde strategie. Brede selectie van quests, items en vaardigheden. Charmante middeleeuwse thema met herkenbare historische verwijzingen.
Tegen: Minder diepte dan eerdere Swords and Sandals-titels.
Voor: Vloeiende mix van actie en winkelbeheer. Wapenvaardigheid bomen staan verschillende speelstijlen toe. Schone anime-stijl pixel visuals. Duidelijke gameplaystructuur en gebalanceerde pacing.
Tegen: Beperkt tot alleen één speler.
Voor: Distinctieve Metroidvania-structuur die verkenning ondersteunt. Duidelijke absorptiemechanica gekoppeld aan gevecht en voortgang. Een lore-rijke donkere fantasiewereld met een consistente visuele identiteit. Responsieve actie die profiteert van het bestuderen van vijandelijk gedrag.
Tegen: Nog steeds in de demofase.
Voor: Diepe klasse variëteit. Procedureel gegenereerde wereld. Betrokken strategische systemen. Hoge herspeelbaarheid.
Tegen: Sommige mechanics voelen onderontwikkeld.